Happy People
Happy Customers
Making business more valuable by creating a mindset of happiness & employee wellbeing.
Happiness is een hot topic en ongekend populair. Steeds meer bedrijven zien Happiness als gamechanger. Medewerkers die gelukkig, blij en vitaal zijn, laten een bedrijf veel beter presteren. Het ziekteverzuim en het aantal burn outs gaat drastisch omlaag. Een bedrijf dat investeert in het ‘geluk van medewerkers’ werkt als een magneet op de arbeidsmarkt en op klanten. En erg belangrijk! …blije gelukkige medewerkers, maken blije gelukkige klanten.
Ook jij wil als organisatie aan de slag met geluk op het werk. Dat kan samen met ons. The Sustainable Happiness Company is de partner in de transitie naar meer Happiness & Employee Wellbeing binnen organisaties. Onze aanpak is verfrissend, agile, meetbaar,
vanuit business sense & met business impact.
We zijn gedreven door onze ‘why’ en willen de wereld mooier maken door organisaties gelukkiger te maken. Ook voor toekomstige generaties. We hebben de ambitie om geluk te verankeren in organisaties en geluk tot de norm te maken.
Dit doen we door onze bevlogen en deskundige programma’s. We begeleiden, adviseren en faciliteren organisaties en medewerkers in hun reis naar meer happiness en bouwen mee aan een happy en wellbeing culture.
Return on happiness. Aandacht voor geluk maakt organisaties wendbaarder, innovatiever, vitaler. Organisaties presteren beter.
Organisaties realiseren zich steeds meer dat er een shift gaande is naar een meer happy en purpose gedreven economie en willen hier meer mee. We weten allemaal inmiddels dat Nederland in de top 10 van gelukkige landen op de wereldlijst staat, terwijl het aantal burn outs schrikbarend toeneemt. Organisaties voelen de urgentie dat sturen op uitsluitend financieel rendement niet meer de weg is en willen oprecht werken aan het geluk in hun organisatie en bijdragen aan een groter en mooier doel.
productiever zijn
(Shawn Archor)
meer verkoop
(Shawn Archor)
meer innovatie
(HBR)
minder gevallen burnout
(HBR)
minder verzuim
(Forbes)